À propositu di MOPA

MOPA (Master Oscillator Power Amplifier) ​​hè un'architettura laser chì migliora e prestazioni di output separendu a fonte di see (oscillatore maestru) da u stadiu di amplificazione di putenza. U cuncettu principale implica a generazione di un segnale di impulsu di see di alta qualità cù l'oscillatore maestru (MO), chì hè poi amplificatu in energia da l'amplificatore di putenza (PA), furnendu infine impulsi laser di alta putenza, alta qualità di fasciu è cuntrullati da parametri. Questa architettura hè largamente aduprata in a trasfurmazione industriale, a ricerca scientifica è l'applicazioni mediche.

MOPA

1.Vantaghji chjave di l'amplificazione MOPA

1Parametri flessibili è cuntrollabili:

- Larghezza di l'impulsu regulabile indipindentamente:

A larghezza di l'impulsu di semente pò esse aghjustata indipindentamente da u stadiu di l'amplificatore, tipicamente variendu da 1 ns à 200 ns.

- Frequenza di ripetizione regulabile:

Supporta una larga gamma di frequenze di ripetizione di impulsi, da impulsi à colpu unicu à impulsi d'alta frequenza à livellu MHz, per risponde à diverse esigenze di trasfurmazione (per esempiu, marcatura à alta velocità è incisione profonda).

2Qualità di u fasciu abbagliante:
E caratteristiche di bassu rumore di a fonte di sementi sò mantenute dopu l'amplificazione, furnendu una qualità di fasciu quasi limitata da a diffrazione (M² < 1.3), adatta per a machinazione di precisione.

Alta energia impulsiva è stabilità:
Cù l'amplificazione multi-stadio, l'energia à impulsu unicu pò ghjunghje à u livellu di millijoule cù una fluttuazione energetica minima (<1%), ideale per applicazioni industriali di alta precisione.

Capacità di trasfurmazione à fretu:
Cù larghezze d'impulsi corte (per esempiu, in a gamma di nanosecondi), l'effetti termichi nantu à i materiali ponu esse minimizzati, permettendu una trasfurmazione fine di materiali fragili cum'è u vetru è a ceramica.

2. Oscillatore Maestru (MO):

L'MO genera impulsi di sementi di bassa putenza ma cuntrullati precisamente. A fonte di sementi hè tipicamente un laser à semiconduttore (LD) o un laser à fibra, chì produce impulsi via modulazione diretta o esterna.

3.Amplificatore di putenza (PA):

L'amplificatore PA usa amplificatori in fibra (cum'è a fibra drogata cù itterbiu, YDF) per amplificà l'impulsi di semente in parechje tappe, aumentendu significativamente l'energia di l'impulsi è a putenza media. U cuncepimentu di l'amplificatore deve evità effetti non lineari cum'è a diffusione Brillouin stimulata (SBS) è a diffusione Raman stimulata (SRS), mantenendu una alta qualità di u fasciu.

MOPA vs. Laser à fibra tradiziunali Q-Switched

Funziunalità

Struttura MOPA

Laser tradiziunali à commutazione Q

Ajustamentu di a larghezza di l'impulsu

Ajustabile indipindentamente (1–500 ns) Fissu (dipende da u Q-switch, tipicamente 50-200 ns)

Frequenza di ripetizione

Ampiamente regulabile (1 kHz–2 MHz) Gamma fissa o stretta

Flessibilità

Altu (parametri programmabili) Bassu

Scenarii d'applicazione

Machinazione di precisione, marcatura à alta frequenza, trasfurmazione di materiali speciali Tagliu generale, marcatura

Data di publicazione: 15 di maghju 2025