L'industria laser di a Cina prospera in mezu à e sfide: a crescita resiliente è l'innuvazione guidanu a trasfurmazione ecunomica

Abbunatevi à i nostri social media per un post rapidu

Durante u recente "2023 Laser Advanced Manufacturing Summit Forum", Zhang Qingmao, Direttore di u Cumitatu di Trasfurmazione Laser di a Società Ottica di Cina, hà messu in risaltu a rimarchevule resilienza di l'industria laser. Malgradu l'effetti persistenti di a pandemia di Covid-19, l'industria laser mantene un ritmu di crescita stabile di u 6%. In particulare, sta crescita hè in duie cifre paragunata à l'anni precedenti, superendu significativamente a crescita in altri settori.

Zhang hà messu in risaltu chì i laser sò diventati strumenti di trasfurmazione universali, è l'influenza ecunomica sustanziale di a Cina, accumpagnata da numerosi scenarii applicabili, posiziona a nazione à l'avanguardia di l'innuvazione laser in diversi duminii d'applicazione.

Cunsideratu cum'è una di e quattru innovazioni chjave di l'era cuntempuranea - accantu à l'energia atomica, i semiconduttori è l'urdinatori - u laser hà cunsolidatu a so impurtanza. A so integrazione in u settore manifatturiero offre vantaghji eccezziunali, cumpresi un funziunamentu faciule d'utilizà, capacità senza cuntattu, alta flessibilità, efficienza è risparmiu energeticu. Sta tecnulugia hè diventata senza intoppi una petra angulare in attività cum'è u tagliu, a saldatura, u trattamentu di e superfici, a pruduzzione di cumpunenti intricati è a fabricazione di precisione. U so rolu chjave in l'intelligenza industriale hà purtatu e nazioni di u mondu sanu à cumpete per i progressi pionieri in sta tecnulugia fundamentale.

Parte integrante di i piani strategichi di a Cina, u sviluppu di a fabricazione laser s'allinea cù l'ubbiettivi descritti in "Schema di u Pianu Naziunale di Sviluppu Scientificu è Tecnologicu à Mediu è Lungu Termine (2006-2020)" è "Made in China 2025". Questa attenzione à a tecnulugia laser hè strumentale per fà avanzà u viaghju di a Cina versu una nova industrializazione, prumuvendu u so statutu di putenza manifatturiera, aerospaziale, di trasportu è digitale.

In particulare, a Cina hà ottenutu un ecosistema cumpletu di l'industria laser. U segmentu upstream include cumpunenti pivotali cum'è i materiali di fonte luminosa è i cumpunenti ottici, essenziali per l'assemblaggio laser. U midstream implica a creazione di vari tipi di laser, sistemi meccanichi è sistemi CNC. Quessi includenu alimentatori, dissipatori di calore, sensori è analizzatori. Infine, u settore downstream produce apparecchiature di trasfurmazione laser cumplete, chì vanu da macchine di taglio è saldatura laser à sistemi di marcatura laser.

L'applicazioni di l'industria laser si stendenu in diversi settori di l'ecunumia naziunale, cumpresi i trasporti, l'assistenza medica, e batterie, l'elettrodomestici è i duminii cummerciali. I campi di fabricazione di alta gamma, cum'è a fabricazione di wafer fotovoltaici, a saldatura di batterie à u litiu è e procedure mediche avanzate, mostranu a versatilità di u laser.

U ricunniscimentu mundiale di l'equipaggiu laser cinese hà culminatu in valori d'esportazione chì superanu i valori d'importazione in l'ultimi anni. L'equipaggiu di taglio, incisione è marcatura di precisione à grande scala hà trovu mercati in Europa è in i Stati Uniti. U duminiu di u laser à fibra, in particulare, presenta imprese naziunali in prima linea. Chuangxin Laser Company, una di e principali imprese di laser à fibra, hà ottenutu una integrazione rimarchevule, esportendu i so prudutti in u mondu sanu, ancu in Europa.

Wang Zhaohua, un ricercatore à l'Istitutu di Fisica di l'Accademia Cinese di Scienze, hà dichjaratu chì l'industria laser hè un settore in piena espansione. In u 2020, u mercatu mundiale di a fotonica hà righjuntu i 300 miliardi di dollari, cù a Cina chì hà cuntribuitu per 45,5 miliardi di dollari, assicurendu a terza pusizione mundiale. U Giappone è i Stati Uniti sò in testa di u campu. Wang vede un putenziale di crescita significativu per a Cina in questu duminiu, in particulare quandu hè accumpagnatu da apparecchiature avanzate è strategie di fabricazione intelligenti.

L'esperti di l'industria sò d'accordu nantu à l'applicazioni più ampie di a tecnulugia laser in l'intelligenza di fabricazione. U so putenziale si estende à a robotica, a micro-nanofabricazione, i strumenti biomedicali è ancu i prucessi di pulizia basati nantu à u laser. Inoltre, a versatilità di u laser hè evidente in a tecnulugia di rifabbricazione cumposta, induve sinergia cù varie discipline cum'è u ventu, a luce, a batteria è e tecnulugie chimiche. Questu approcciu permette l'usu di materiali menu costosi per l'attrezzatura, sustituendu efficacemente risorse rare è preziose. U putere trasfurmativu di u laser hè esemplificatu in a so capacità di rimpiazzà i metudi tradiziunali di pulizia altamente inquinanti è dannosi, rendendulu particularmente efficace in a decontaminazione di materiali radioattivi è in u restauru di artefatti preziosi.

A crescita persistente di l'industria laser, ancu dopu à l'impattu di COVID-19, sottolinea a so impurtanza cum'è mutore di l'innuvazione è di u sviluppu ecunomicu. A leadership di a Cina in a tecnulugia laser hè pronta à modellà l'industrie, l'economie è u prugressu mundiale per l'anni à vene.


Data di publicazione: 30 d'aostu 2023