In i sistemi ottici cum'è a telemetria laser, LiDAR è u ricunniscenza di bersagli, i trasmettitori laser Er:Glass sò largamente usati in applicazioni sia militari sia civili per via di a so sicurezza oculare è di l'alta affidabilità. Oltre à l'energia di l'impulsi, a frequenza di ripetizione hè un parametru cruciale per valutà e prestazioni. Affetta u laser.'A velocità di risposta, a densità di acquisizione di dati, è hè strettamente ligata à a gestione termica, u cuncepimentu di l'alimentazione è a stabilità di u sistema.
1. Chì ghjè a frequenza di un laser ?
A frequenza laser si riferisce à u numeru di impulsi emessi per unità di tempu, tipicamente misurata in hertz (Hz) o kilohertz (kHz). Cunnisciuta ancu cum'è a frequenza di ripetizione, hè un indicatore chjave di prestazione per i laser pulsati.
Per esempiu: 1 Hz = 1 impulsu laser per seconda, 10 kHz = 10.000 impulsi laser per seconda. A maiò parte di i laser Er:Glass funzionanu in modu pulsatu, è a so frequenza hè strettamente ligata à a forma d'onda di uscita, u campionamentu di u sistema è u trattamentu di l'ecu di u bersagliu.
2. Gamma di frequenza cumuna di i laser Er:Glass
Sicondu u laser'Per via di i requisiti di cuncepimentu strutturale è di l'applicazione, i trasmettitori laser Er:Glass ponu funziunà da a modalità à colpu unicu (da 1 Hz) finu à decine di kilohertz (kHz). E frequenze più alte supportanu a scansione rapida, u tracciamentu cuntinuu è l'acquisizione di dati densi, ma imponenu ancu esigenze più elevate in termini di cunsumu energeticu, gestione termica è durata di vita di u laser.
3. Fattori chjave chì influenzanu u ritmu di ripetizione
1Cuncepimentu di a fonte di pompa è di l'alimentazione elettrica
E surgenti di pompa à diodi laser (LD) devenu supportà a modulazione à alta velocità è furnisce una putenza stabile. I moduli di putenza devenu esse assai reattivi è efficienti per gestisce cicli frequenti di accensione/spegnimentu.
2Gestione Termica
Più alta hè a frequenza, più calore hè generatu per unità di tempu. I dissipatori di calore efficienti, u cuntrollu di a temperatura TEC, o e strutture di raffreddamentu à microcanali aiutanu à mantene una pruduzzione stabile è à allargà a vita di serviziu di u dispusitivu.
③Metudu di Q-Switching
A commutazione Q passiva (per esempiu, aduprendu cristalli Cr:YAG) hè generalmente adatta per i laser à bassa frequenza, mentre chì a commutazione Q attiva (per esempiu, cù modulatori acusto-ottici o elettro-ottici cum'è e cellule Pockels) permette un funziunamentu à frequenza più alta cù un cuntrollu programmabile.
④Cuncepimentu di Moduli
I disinni di e teste laser compatte è efficienti in termini di energia assicuranu chì l'energia di l'impulsi sia mantenuta ancu à alte frequenze.
4. Raccomandazioni di currispundenza di frequenza è d'applicazione
Diversi scenarii d'applicazione richiedenu diverse frequenze operative. A scelta di a giusta frequenza di ripetizione hè cruciale per assicurà prestazioni ottimali. Quì sottu sò alcuni casi d'usu cumuni è raccomandazioni:
1Modu di bassa frequenza, alta energia (1–20 Hz)
Ideale per a telemetria laser à longa distanza è a designazione di bersagli, induve a penetrazione è a stabilità energetica sò chjave.
2Frequenza Media, Modu di Energia Media (50–500 Hz)
Adattu per a telemetria industriale, a navigazione è i sistemi cù esigenze di frequenza moderate.
③Alta Frequenza, Modu à Bassa Energia (> 1 kHz)
U più adattatu per i sistemi LiDAR chì implicanu a scansione di array, a generazione di nuvole di punti è a modellazione 3D.
5. Tendenze Tecnologiche
Mentre l'integrazione di i laser cuntinueghja à avanzà, a prossima generazione di trasmettitori laser Er:Glass si evolve in e seguenti direzzione:
1Cumbinendu tassi di ripetizione più alti cù un output stabile
2Cundotta intelligente è cuntrollu di frequenza dinamica
③Design ligeru è à bassu cunsumu energeticu
④Architetture à doppiu cuntrollu per a frequenza è l'energia, chì permettenu una commutazione di modu flessibile (per esempiu, scansione/focalizazione/tracciamentu)
6. Cunclusione
A frequenza di funziunamentu hè un parametru fundamentale in a cuncepzione è a selezzione di i trasmettitori laser Er:Glass. Determina micca solu l'efficienza di l'acquisizione di dati è u feedback di u sistema, ma hà ancu un impattu direttu nantu à a gestione termica è a durata di vita di u laser. Per i sviluppatori, capisce l'equilibriu trà frequenza è energia—è selezziunà i parametri chì si adattanu à l'applicazione specifica—hè chjave per ottimizà e prestazioni di u sistema.
Sentitevi liberi di cuntattateci per sapenne di più nantu à a nostra vasta gamma di prudutti di trasmettitori laser Er:Glass cù diverse frequenze è specifiche. Noi'Simu quì per aiutà vi à risponde à i vostri bisogni prufessiunali in applicazioni di telemetria, LiDAR, navigazione è difesa.
Data di publicazione: 05/08/2025
