Diodi accoppiati à fibra verde semiconduttore multimodale
Lunghezza d'onda: 525/532nm
Gamma di putenza: da 3W à >200W (accoppiata à fibra).
Diametru di u core di a fibra: 50um-200um
Applicazione 1:Industriale è Manifattura:
Rilevazione di difetti di cellule fotovoltaiche
Applicazione 2:Prughjettori Laser (Moduli RGB)
Specifiche:
Luminosità: 5.000-30.000 lumen
Vantaghju di u Sistema: Eliminate u "gap verde" - 80% più chjucu paragunatu à i sistemi basati nantu à DPSS.
Applicazione 3:Difesa è Sicurezza - Laser Dazzler
U laser dazzler sviluppatu da a nostra sucietà hè statu utilizatu in un prughjettu di sicurezza publica per impedisce l'intrusione illegale à a fruntiera di u Yunnan.
Applicazione 4:Modellazione 3D
I laser verdi permettenu a ricustruzzione 3D prughjettendu mudelli laser (strisce/punti) nantu à l'uggetti. Usendu a triangulazione nantu à l'imagine catturate da diversi anguli, e coordinate di i punti di superficia sò calculate per generà mudelli 3D.
Applicazione 5:Chirurgia Medico-Endoscopica
Chirurgia Endoscopica Fluorescente (Illuminazione Laser Bianca RGB): Aiuta i medichi à rilevà e lesioni cancerose precoci (cum'è quandu hè cumminata cù agenti fluorescenti specifici). Utilizendu u forte assorbimentu di a luce verde 525 nm da u sangue, a visualizazione di i mudelli vasculari di a superficia mucosa hè migliorata per migliurà a precisione diagnostica.
Applicazione6:Eccitazione di fluorescenza
U laser hè introduttu in u strumentu per mezu di fibre ottiche, illuminendu u campione è eccitendu a fluorescenza, permettendu cusì l'imaghjini à altu cuntrastu di biomolecule specifiche o strutture cellulari.
Applicazione7:Optogenetica
Certe proteine optogenetiche (per esempiu, i mutanti ChR2) rispondenu à a luce verde. U laser accoppiatu à fibre pò esse impiantatu o direttu à u tissutu cerebrale per stimulà i neuroni.
Selezzione di u diametru di u core: E fibre ottiche di picculu diametru di u core (50 μm) ponu esse aduprate per stimulà più precisamente e piccule zone; Un grande diametru di u core (200 μm) pò esse adupratu per stimulà nuclei neurali più grandi.
Applicazione8:Terapia Fotodinamica (PDT)
Scopu: Trattà i cancri superficiali o l'infezioni.
Cumu funziona: A luce di 525 nm attiva i fotosensibilizatori (per esempiu, Photofrin o agenti chì assorbenu a luce verde), generendu spezie reattive di l'ossigenu per tumbà e cellule bersaglio. A fibra furnisce a luce direttamente à i tessuti (per esempiu, a pelle, a cavità orale).
Nota: E fibre più chjuche (50 μm) permettenu un targeting precisu, mentre chì e fibre più grande (200 μm) coprenu zone più ampie.
Applicazione9:Stimulazione Olografica è Neurofotonica
Scopu: Stimulà simultaneamente parechji neuroni cù luce modellata.
Cumu funziona: U laser accoppiatu à fibra serve cum'è fonte di luce per i modulatori spaziali di luce (SLM), creendu mudelli olografichi per attivà sonde optogenetiche in grandi reti neurali.
Requisitu: E fibre multimodali (per esempiu, 200 μm) supportanu una maggiore erogazione di putenza per modelli cumplessi.
Applicazione 10:Terapia di luce à bassu livellu (LLLT) / Fotobiomodulazione
Scopu: Prumove a guarigione di e ferite o riduce l'inflammazione.
Cumu funziona: A luce di bassa putenza di 525 nm pò stimulà u metabolismu energeticu cellulare (per esempiu, via a citocromu c ossidasi). A fibra permette una consegna mirata à i tessuti.
Nota: Ancora sperimentale per a luce verde; esistenu più evidenze per e lunghezze d'onda rosse/NIR.
Data di publicazione: 17 d'ottobre di u 2025