Cumu sceglie trà e tecnulugie di u modulu di telemetru laser 905nm è 1535nm? Nisun sbagliu dopu avè lettu questu

In a selezzione di i moduli di telemetru laser, 905nm è 1535nm sò e duie vie tecniche più cumuni. A suluzione laser à vetru d'erbiu lanciata da Lumispot furnisce una nova opzione per i moduli di telemetru laser à media è longa distanza. E diverse vie tecniche varianu significativamente in termini di capacità di misurazione, sicurezza è scenarii applicabili. Sceglie quella ghjusta pò massimizà e prestazioni di l'equipaggiu. Eccu un'analisi dettagliata.

001

Cunfrontu di i parametri principali: una chiara comprensione di e differenze tecniche in breve
● Percorsu di 905 nm: Cù u laser à semiconduttore cum'è core, u modulu laser à fonte luminosa DLRF-C1.5 hà una misurazione di distanza di 1,5 km, una precisione stabile è una alta efficienza di cunversione energetica. Hà i vantaghji di dimensioni ridotte (pesa solu 10 grammi), un cunsumu energeticu bassu è un costu accessibile, è ùn richiede micca una prutezzione cumplessa per un usu regulare.
● Percorsu 1535nm: Utilizendu a tecnulugia laser à vetru d'erbiu, a versione migliorata ELRF-C16 di a fonte luminosa pò misurà distanze finu à 5 km, rispettendu i standard di sicurezza di l'ochji umani di Classe 1, è pò esse vista direttamente senza danni. A capacità di resistere à l'interferenza di foschia, pioggia è neve hè stata migliorata di u 40%, è accumpagnata da un design di fasciu strettu di 0,3 mrad, a prestazione à longa distanza hè ancu più eccezziunale.
Selezzione basata nantu à scenarii: L'abbinamentu à dumanda hè efficiente
Scenarii à livellu di cunsumadore è à corta è media distanza: evitamentu d'ostaculi da droni, telemetru portatile, sicurezza ordinaria, ecc., u modulu 905nm hè preferitu. U pruduttu Lumispot hà una forte adattabilità è pò esse facilmente integratu in picculi dispositivi, coprendu i bisogni cumuni di distanza in vari campi cum'è l'aviazione, l'energia è l'attività all'aperto.
Scenarii difficiuli è à longa distanza: sicurezza di e fruntiere, rilevamentu di veiculi aerei senza pilotu, ispezione di putenza è altri scenarii, a suluzione di vetru d'erbiu 1535nm hè più adatta. A so capacità di misurazione di 5 km pò ottene una modellazione di terreni à grande scala cù un bassu tassu di falsi allarmi di 0,01%, è pò ancu funziunà stabilmente in ambienti estremi.
Suggerimenti per a selezzione di laser à fonte luminosa: equilibriu trà prestazioni è praticità
A selezzione deve fucalizza si nantu à trè aspetti principali: i requisiti di misurazione di a distanza, l'ambiente d'usu è e regulazioni di sicurezza. À corta è media distanza (in 2 km), perseguendu un altu rapportu qualità-prezzu, sceglite un modulu di 905 nm; À longa distanza (3 km +), per esigenze elevate di sicurezza è anti-interferenza, sceglite direttamente una suluzione di vetru d'erbium di 1535 nm.
Tramindui i moduli di Lumispot sò stati pruduciuti in massa. U pruduttu 905nm hà una longa durata di vita è un cunsumu energeticu bassu, mentre chì u pruduttu 1535nm hè dotatu di un sistema di cuntrollu di temperatura duale ridondante, adattatu per ambienti estremi chì vanu da -40℃ à 70℃. L'interfaccia di cumunicazione supporta l'interfacce RS422 è TTL è s'adatta à l'urdinatore superiore, rendendu l'integrazione più conveniente è coprendu tutti i requisiti di scenarii da u livellu di u cunsumadore à u livellu industriale.

 


Data di publicazione: 17 di nuvembre di u 2025