I. Tappa impurtante di l'industria: u modulu di telemetria di 5 km riempie u gap di u mercatu
Lumispot hà lanciatu ufficialmente a so ultima innovazione, u modulu di telemetria in vetru d'erbium LSP-LRS-0510F, chì vanta una rimarchevule portata di 5 chilometri è una precisione di ± 1 metru. Stu pruduttu rivoluzionariu marca una tappa mundiale in l'industria di a telemetria laser. Cumbinendu un laser in vetru d'erbium di 1535 nm cù algoritmi adattivi, u modulu supera i limiti di i laser à semiconduttori tradiziunali (cum'è 905 nm), chì sò propensi à a dispersione atmosferica à longhe distanze. L'LSP-LRS-0510F supera i dispositivi cummerciali esistenti, in particulare in a cartografia UAV è u monitoraghju di a sicurezza di e fruntiere, guadagnendu a reputazione di "ridefinisce u standard per a misurazione di distanze à longhe distanze".
II. Laser à vetru d'erbiu: da a tecnulugia militare à l'usu civile
À u core di l'LSP-LRS-0510F ci hè u so modulu di emissione laser à vetru d'erbiu, chì offre dui vantaghji maiò rispetto à i laser à semiconduttori cunvinziunali:
1. Lunghezza d'onda sicura per l'ochji: U laser 1535 nm hè conforme à i standard di sicurezza oculare di Classe 1, chì permette un spiegamentu sicuru in ambienti publichi senza misure di prutezzione supplementari.
2. Capacità Anti-Interferenza Superiore: U laser pò penetrà a nebbia, a pioggia è a neve 40% in modu più efficace, riducendu significativamente i falsi allarmi.
Ottimizendu l'energia di l'impulsi (finu à 10 mJ per impulsu) è a frequenza di ripetizione (regolabile da 1 Hz à 20 Hz), Lumispot garantisce a precisione di a misurazione riducendu a dimensione di u modulu à un terzu di quella di l'equipaggiamenti tradiziunali, rendendulu ideale per l'integrazione in UAV compatti è robot di sicurezza.
III. Resilienza à l'ambiente estremu: u sicretu di a stabilità da -40 ℃ à 60 ℃
Per risponde à i bisogni esigenti di l'applicazioni esterne è militari, l'LSP-LRS-0510F introduce parechje innovazioni in a gestione termica è u cuncepimentu strutturale:
① Cuntrollu Termicu à Doppia Redundanza: Equipatu sia di un raffreddatore termoelettricu (TEC) sia di un dissipatore di calore passivu, u laser pò avviassi in ≤3 secondi ancu à -40 ℃.
② Cavità Ottica Completamente Sigillata: A prutezzione IP67 è l'alloghju pienu d'azotu impediscenu a cundensazione di u specchiu in cundizioni d'umidità elevata.
③ Algoritmu di Calibrazione Dinamica: A compensazione in tempu reale per a deriva di lunghezza d'onda indotta da a temperatura garantisce chì a precisione resti in ± 1 m in tutta a gamma di temperature.
④ Durabilità pruvata: Sicondu testi di terze parti, u modulu hà funzionatu cuntinuamente per 500 ore sottu à u calore alternatu di u desertu (60 ℃) è u fretu articu (-40 ℃) senza alcuna degradazione di e prestazioni.
IV. Rivuluzione di l'applicazioni: Aumentà l'efficienza di i droni è a sicurezza
L'LSP-LRS-0510F rimodella i percorsi tecnichi in parechje industrie:
① Cartografia UAV: I droni equipati cù u modulu ponu cumpletà a modellistica di u terrenu in un raghju di 5 km in un solu volu - ottenendu 5 volte l'efficienza di i metudi RTK tradiziunali.
② Sicurezza Intelligente: Quandu hè integratu in i sistemi di difesa perimetrale, u modulu permette u tracciamentu di distanza in tempu reale di i bersagli d'intrusione, cù una percentuale di falsi allarmi ridutta à 0,01%.
③ Ispezione di a rete elettrica: Cumbinata cù u ricunniscimentu di l'imagine AI, identifica accuratamente l'inclinazione di a torre o u spessore di u ghjacciu, cù una precisione di rilevazione à livellu centimetricu.
④ Partenariati strategichi: Lumispot hà furmatu alleanze cù i principali pruduttori di droni è prevede di inizià a pruduzzione di massa in u terzu trimestre di u 2024.
V. Innuvazione Full-Stack: Da l'hardware à l'algoritmi
A squadra Lumispot attribuisce u successu di l'LSP-LRS-0510F à trè innovazioni sinergiche:
1. Cuncepimentu otticu: Un sistema di lenti asferiche persunalizate comprime l'angulu di divergenza di u fasciu à 0,3 mrad, minimizendu a diffusione di u fasciu à longa distanza.
2. Trasfurmazione di u signale: Un convertitore tempu-digitale (TDC) basatu annantu à FPGA cù una risoluzione di 15ps furnisce una risoluzione di distanza di 0,2 mm.
3. Riduzione intelligente di u rumore: L'algoritmi di apprendimentu automaticu filtranu l'interferenze da a pioggia, a neve, l'acelli, ecc., assicurendu una percentuale di acquisizione di dati validi di >99%.
Queste scoperte sò prutette da 12 brevetti internaziunali è naziunali, chì coprenu tecnulugie ottiche, elettroniche è software.
VI. Prospettive di u Mercatu: Porta d'entrata à un Ecosistema di Sensori Intelligenti di Trilioni di Yuan
Cù i mercati mundiali di i droni è di a sicurezza intelligente chì crescenu à un CAGR di più di u 18% (secondu Frost & Sullivan), u modulu di telemetria di 5 km di Lumispot hè prontu à diventà una cumpunente critica di l'ecosistema di rilevamentu intelligente. L'esperti nutanu chì u pruduttu ùn solu riempie una lacuna chjave in a misurazione di distanza à longa distanza è d'alta precisione, ma prumove ancu l'integrazione multi-sensore via a so API aperta, supportendu applicazioni future in a guida autonoma è in e cità intelligenti. Lumispot prevede ancu di lancià un telemetru di classe 10 km entro u 2025, solidificendu a so leadership in u rilevamentu laser avanzatu.
U lanciu di l'LSP-LRS-0510F marca un mumentu cruciale per l'imprese cinesi, chì passanu da seguitori à creatori di standard in a tecnulugia di i cumpunenti core laser. A so impurtanza ùn stà micca solu in e so specifiche avanzate, ma ancu in u fattu di colmà u fossu trà l'innuvazione in scala di laburatoriu è l'applicazione à grande scala, injectendu un novu impulsu in l'industria mundiale di l'hardware intelligente.
Data di publicazione: 14 d'aprile di u 2025