1. Chì ghjè a differenza trà a larghezza di l'impulsu (ns) è a larghezza di l'impulsu (ms) ?
A diffarenza trà a larghezza di l'impulsu (ns) è a larghezza di l'impulsu (ms) hè a seguente: ns si riferisce à a durata di l'impulsu luminosu, ms si riferisce à a durata di l'impulsu elettricu durante l'alimentazione.
2. U driver laser hà bisognu di furnisce un impulsu di trigger cortu di 3-6ns, o u modulu pò gestiscelu da per ellu?
Nisun modulu di modulazione esternu hè necessariu; finu à chì ci hè un impulsu in a gamma ms, u modulu pò generà un impulsu di luce ns per contu soiu.
3. Hè pussibule d'allungà a gamma di temperatura di funziunamentu à 85 ° C?
A gamma di temperature ùn pò micca ghjunghje à 85 ° C; a temperatura massima chì avemu pruvatu hè da -40 ° C à 70 ° C.
4. Ci hè una cavità daretu à a lente piena d'azotu o d'altre sustanze per assicurà chì a nebbia ùn si formi micca à l'internu à temperature assai basse?
U sistema hè cuncipitu per esse adupratu à temperature finu à -40 °C è più, è a lente à espansione di u fasciu, chì agisce cum'è finestra ottica, ùn si appannerà micca. A cavità hè sigillata, è i nostri prudutti sò pieni d'azotu daretu à a lente, assicurendu chì a lente sia in un ambiente di gas inerte, mantenendu u laser in una atmosfera pulita.
5. Chì ghjè u mediu laser?
Avemu utilizatu u vetru Er-Yb cum'è mezu attivu.
6. Cumu hè pompatu u mediu laser?
Un cinguettiu compactu nantu à un laser à diodi imballatu submount hè statu utilizatu per pompà longitudinalmente u mediu attivu.
7. Cumu hè furmata a cavità laser?
A cavità laser era furmata da un vetru Er-Yb rivestitu è un accoppiatore di uscita.
8. Cumu si ottiene una divergenza di 0,5 mrad ? Si pò fà più chjuca ?
U sistema di espansione è collimazione di u fasciu incorporatu in u dispusitivu laser hè capace di riduce l'angulu di divergenza di u fasciu à un minimu di 0,5-0,6 mrad.
9. E nostre preoccupazioni principali sò relative à i tempi di salita è di discesa, datu l'impulsu laser estremamente cortu. A specificazione indica un requisitu di 2V/7A. Questu implica chì l'alimentatore deve furnisce questi valori in 3-6ns, o ci hè una pompa di carica integrata in u modulu?
U 3-6n descrive a durata di l'impulsu di u fasciu di uscita laser piuttostu chè a durata di l'alimentazione esterna. L'alimentazione esterna hà solu bisognu di garantisce:
① Ingressu di signale d'onda quadra;
② A durata di u signale d'onda quadra hè in millisecondi.
10. Chì sò i fattori chì influenzanu a stabilità energetica ?
A stabilità energetica si riferisce à a capacità di u laser di mantene un'energia di output consistente per longhi periodi di funziunamentu. I fattori chì influenzanu a stabilità energetica includenu:
① Variazioni di temperatura
② Fluttuazioni in l'alimentazione di u laser
③ Invecchiamento è contaminazione di cumpunenti ottici
④ Stabilità di a fonte di a pompa
11. Chì ghjè l'AIT ?
TIA significa "Amplificatore di Transimpedenza", chì hè un amplificatore chì cunverte i signali di corrente in signali di tensione. TIA hè principalmente adupratu per amplificà i signali di corrente debuli generati da i fotodiodi per un ulteriore trattamentu è analisi. In i sistemi laser, hè tipicamente adupratu inseme cù un diodu di feedback per stabilizà a putenza di uscita di u laser.
12. Struttura è principiu di un laser à vetru d'erbiu
Cum'è mostratu in u diagrama quì sottu
Sè vo site interessatu à i nostri prudutti di vetru d'erbiu o vulete sapè ne di più, ùn esitate micca à cuntattateci in ogni mumentu!
Lumispot
Indirizzu: Edificiu 4 #, N ° 99 Furong 3rd Road, Distrettu Xishan. Wuxi, 214000, Cina
Tel.: + 86-0510 87381808.
Mòbile: + 86-15072320922
Email: sales@lumispot.cn
Data di publicazione: 09 dicembre 2024