Abbunatevi à i nostri social media per un post rapidu
Descrizione di a struttura di MOPA (Master Oscillator Power Amplifier)
In u duminiu di a tecnulugia laser, a struttura di l'Amplificatore di Potenza di l'Oscillatore Maestru (MOPA) si prisenta cum'è un faro d'innuvazione, cuncipita per furnisce risultati laser di alta qualità è putenza. Stu sistema intricatu hè cumpostu da dui cumpunenti chjave: l'Oscillatore Maestru è l'Amplificatore di Potenza, ognunu di i quali ghjoca un rolu unicu è cruciale.
L'Oscillatore Maestru:
À u core di u sistema MOPA si trova l'Oscillatore Maestru, un cumpunente rispunsevule di generà un laser cù una lunghezza d'onda specifica, una cuerenza è una qualità di fasciu superiore. Mentre chì a pruduzzione di l'Oscillatore Maestru hè tipicamente di bassa putenza, a so stabilità è precisione custituiscenu a petra angulare di e prestazioni di tuttu u sistema.
L'amplificatore di putenza:
U compitu principale di l'Amplificatore di Putenza hè di amplificà u laser pruduttu da l'Oscillatore Maestru. Attraversu una seria di prucessi di amplificazione, migliora significativamente a putenza generale di u laser mentre cerca di mantene l'integrità di e caratteristiche di u fasciu originale, cum'è a lunghezza d'onda è a cuerenza.
U sistema hè custituitu principalmente da duie parti: à manca, ci hè una fonte laser di sementi cù una pruduzzione di qualità di fasciu altu, è à diritta, ci hè una struttura di amplificatore di fibra ottica di primu stadiu o multi-stadiu. Quessi dui cumpunenti inseme formanu una fonte ottica di amplificatore di putenza di l'oscillatore maestru (MOPA).
Amplificazione multistadio in MOPA
Per elevà ulteriormente a putenza laser è ottimizà a qualità di u fasciu, i sistemi MOPA ponu incorporà parechje tappe di amplificazione. Ogni tappa svolge distinte funzioni di amplificazione, ottenendu cullettivamente un trasferimentu d'energia efficiente è prestazioni laser ottimizzate.
U preamplificatore:
In un sistema di amplificazione multistadio, u preamplificatore ghjoca un rolu fundamentale. Fornisce l'amplificazione iniziale à l'uscita di l'oscillatore principale, preparendu u laser per e fasi di amplificazione successive, di livellu superiore.
L'amplificatore intermediu:
Questa tappa aumenta ancu di più a putenza di u laser. In i sistemi MOPA cumplessi, ci ponu esse parechji livelli di amplificatori intermedi, ognunu di i quali aumenta a putenza mentre garantisce a qualità di u raghju laser.
L'Amplificatore Finale:
Cum'è a fase finale di l'amplificazione, l'Amplificatore Finale eleva a putenza di u laser à u livellu desideratu. Una attenzione particulare hè necessaria in questa fase per cuntrullà a qualità di u fasciu è evità l'emergenza di effetti non lineari.
Applicazioni è Vantaghji di a Struttura MOPA
A struttura MOPA, cù a so capacità di furnisce risultati di alta putenza mantenendu e caratteristiche laser cum'è a precisione di a lunghezza d'onda, a qualità di u fasciu è a forma di l'impulsu, trova applicazioni in diversi campi. Quessi includenu a trasfurmazione di materiali di precisione, a ricerca scientifica, a tecnulugia medica è e cumunicazioni in fibra ottica, per citarne uni pochi. L'applicazione di a tecnulugia di amplificazione multistadio permette à i sistemi MOPA di furnisce laser di alta putenza cù una flessibilità rimarchevule è prestazioni eccezziunali.
MOPALaser à fibraDa Lumispot Tech
In a serie di laser à fibra pulsata LSP, uLaser à fibra à impulsi di nanosecondi 1064 nmUtilizza una struttura MOPA (Master Oscillator Power Amplifier) ottimizzata cù tecnulugia di amplificazione multi-stadio è cuncepimentu mudulare. Hà un rumore bassu, una qualità eccellente di u fasciu, una putenza di piccu elevata, una regulazione flessibile di i parametri è una facilità d'integrazione. U pruduttu impiega una tecnulugia di compensazione di putenza ottimizzata, chì sopprime efficacemente u decadimentu rapidu di putenza in ambienti à alta è bassa temperatura, rendendulu assai adattatu per applicazioni inTOF (Tempu di Volu)campi di rilevazione.
Data di publicazione: 22 dicembre 2023