Descrizione di a struttura MOPA (Master Oscillator Power Amplifier).
In u regnu di a tecnulugia laser, a struttura Master Oscillator Power Amplifier (MOPA) si trova cum'è un faro di l'innuvazione, cuncepitu per furnisce outputs laser di alta qualità è putenza. Stu sistema intricatu hè cumpostu di dui cumpunenti pivotali: l'Oscillatore Maestru è l'Amplificatore di Potenza, ognunu ghjucanu un rolu unicu è cruciale.
L'oscillatore maestru:
À u core di u sistema MOPA si trova u Master Oscillator, un cumpunente rispunsevuli di generà un laser cù lunghezza d'onda specifica, coherenza è qualità di fasciu superiore. Mentre chì l'output di l'Oscillatore Maestru hè tipicamente bassu in putenza, a so stabilità è a precisione formanu a basa di u funziunamentu di tuttu u sistema.
L'amplificatore di putenza:
U compitu primariu di u Power Amplifier hè di amplificà u laser pruduciutu da u Master Oscillator. Per mezu di una seria di prucessi di amplificazione, aumenta significativamente a putenza generale di u laser mentre s'impegna à mantene l'integrità di e caratteristiche di u fasciu originale, cum'è a lunghezza d'onda è a coerenza.
U sistema hè custituitu principarmenti di dui parti: à a manca, ci hè una surgente laser di sementi cù una pruduzzioni di qualità d'altu fasciu, è à a diritta, ci hè una struttura di amplificatore di fibra ottica in prima tappa o multi-stadi. Questi dui cumpunenti formanu inseme una fonte ottica di amplificatore di potenza d'oscillatore maestru (MOPA).
Amplificazione Multistage in MOPA
Per elevà ancu a putenza laser è ottimisà a qualità di u fasciu, i sistemi MOPA ponu incorpore parechje tappe di amplificazione. Ogni tappa esegue compiti di amplificazione distinti, ottenendu cullettivamente un trasferimentu d'energia efficiente è un rendimentu laser ottimizatu.
Pre-amplificatore:
In un sistema di amplificazione multistage, u Pre-amplificatore ghjoca un rolu pivotale. Fornisce l'amplificazione iniziale à l'output di l'Oscillatore Maestru, preparanu u laser per i successivi, tappe di amplificazione di livellu più altu.
L'amplificatore intermediu:
Stu stadiu aumenta ancu u putere di u laser. In i sistemi MOPA cumplessi, ponu esse parechji livelli di Amplificatori Intermedi, ogni putenza di rinfurzà assicurendu a qualità di u fasciu laser.
L'amplificatore finale:
Cum'è a fase conclusiva di l'amplificazione, l'Amplificatore Finale eleva a putenza di u laser à u livellu desideratu. Attenzioni particulari hè necessariu in questa tappa per cuntrullà a qualità di u fasciu è evità l'emergenza di effetti non lineari.
Applicazioni è Vantaghji di Struttura MOPA
A struttura MOPA, cù a so capacità di furnisce outputs d'alta putenza, mantenendu e caratteristiche laser cum'è a precisione di a lunghezza d'onda, a qualità di u fasciu è a forma di l'impulsu, trova applicazioni in diversi campi. Questi includenu u prucessu di materiale di precisione, a ricerca scientifica, a tecnulugia medica è a cumunicazione in fibra ottica, per citarne uni pochi. L'applicazione di a tecnulugia di amplificazione multistage permette à i sistemi MOPA di furnisce laser d'alta putenza cù una flessibilità notevole è un rendimentu eccezziunale.
MOPALaser à fibreDa Lumispot Tech
In a serie di laser in fibra di impulsi LSP, uLaser à fibre à impulsion à 1064 nm nanosecondiutilizza una struttura ottimizzata MOPA (Master Oscillator Power Amplifier) cù tecnulugia di amplificazione multi-stadi è cuncepimentu modulare. Dispone di un rumore bassu, una qualità di fasciu eccellente, una putenza di punta alta, un aghjustamentu flessibile di i paràmetri è facilità d'integrazione. U pruduttu impiega a tecnulugia di compensazione di l'energia ottimisata, chì supprime in modu efficace a decadenza rapida di l'energia in ambienti à alta temperatura è bassa temperatura, facendu assai adattatu per applicazioni inTOF (tempu di volu)campi di rilevazione.
Tempu di post: Dec-22-2023