Parechje persone si dumanderanu perchè i moduli di telemetru laser sò dispunibili in diverse lunghezze d'onda. A verità hè chì a diversità di e lunghezze d'onda nasce per equilibrà i bisogni di l'applicazione cù i vincoli tecnichi. A lunghezza d'onda di u laser affetta direttamente e prestazioni, a sicurezza è u costu di u sistema. Eccu una spiegazione dettagliata di e ragioni:
1. L'effettu di a lunghezza d'onda nantu à e caratteristiche fisiche di a telemetria
(1) Attenuazione atmosferica è prestazioni di trasmissione
A trasmissione laser hè influenzata da l'assorbimentu atmosfericu è da a diffusione, tramindui dipendenti da a lunghezza d'onda.. Lunghezze d'onda corte (per esempiu, 532 nm):esperimentà una dispersione più significativa (rscattering di Ayleigh). In ambienti pulverulenti, nebbiosi o piovosi, l'attenuazione hè sustanziale, rendenduli inadatti per applicazioni à longa distanza. Lunghezze d'onda di media gamma (per esempiu, 808 nm, 905 nm):hanu menu assorbimentu è diffusione atmosferica, ciò chì li rende scelte principali per i telemetri, in particulare per l'usu à l'aria aperta. Lunghezze d'onda lunghe (per esempiu, 1535 nm, 1550 nm):ssensibili à l'assorbimentu di vapore acqueo in certe cundizioni, ma presentanu una bassa diffusione è energia cuncintrata, adatti per lunghe distanze è ambienti spezializati.
(2) Caratteristiche riflettenti di e superfici di u bersagliu
A riflettività di e lunghezze d'onda laser nantu à e superfici di u bersagliu hà un impattu nantu à e prestazioni di telemetria.
Cortuwlunghezze d'ondapfunzionanu bè cù bersagli assai riflettenti, ma anu una bassa riflettività nantu à superfici scure o ruvide.rangewlunghezze d'ondaoOffrenu una bona adattabilità à traversu diversi materiali è sò cumuni in i moduli di telemetria. Lunghezze d'ondapfurniscenu una megliu penetrazione nantu à superfici ruvide, rendenduli ideali per a mappatura di u terrenu è scenarii cumplessi.
2. Sicurezza di l'ochji è selezzione di a lunghezza d'onda
L'ochju umanu hè assai sensibile à a luce visibile (400-700 nm) è à a luce vicinu à l'infrarossu (700-1000 nm). I fasci laser in queste gamme ponu fucalizà si nantu à a retina è causà danni, ciò chì richiede un cuntrollu strettu di a putenza è limita i scenarii d'usu è a capacità di pruduzzione.wlunghezze d'onda (per esempiu, 1535 nm, 1550 nm)sò sdopu chì a so energia hè assorbita da a cornea è da u cristallinu, impedendu l'esposizione diretta à a retina. Questu riduce significativamente i risichi per a sicurezza, rendendu queste lunghezze d'onda preziose per a telemetria militare è di alta putenza à longa distanza.
3. Cumplessità tecnica è costu
A cumplessità è u costu di i moduli di telemetru laser varianu assai secondu a lunghezza d'onda.
- 532nm (Laser Verdi): Tipicamente generati da laser infrarossi chì raddoppianu a frequenza (1064nm). Stu prucessu hà una bassa efficienza, esigenze elevate di dissipazione di u calore è costi elevati.
- 808nm, 905nm (Laser à infrarossu vicinu): Beneficianu di a tecnulugia laser à semiconduttori matura, chì offre alta efficienza è bassu costu, rendenduli ideali per i prudutti di qualità di cunsumu.
- 1535nm, 1550nm (Laser à fibra): Richiedenu laser à fibra spezializati è rilevatori di adattamentu (per esempiu, InGaAs). Quessi moduli sò più cari in generale.
4. Bisogni di l'applicazione in diversi scenarii
Per scortu-ddistanzammisurazione, 532nm è 905nm sò scelte eccellenti. Ancu s'è l'effetti di scattering sò significativi à lunghezze d'onda corte, anu un impattu minimu nantu à distanze corte. Inoltre, i laser 905nm offrenu un equilibriu trà prestazioni è costu, diventendu una scelta mainstream per i moduli di telemetru.Per long-ddistanzamMisurazione: E lunghezze d'onda di 1064 nm è 1550 nm sò più adatte, postu chì e lunghezze d'onda più lunghe concentranu l'energia è penetranu più efficacemente, ideale per applicazioni industriali è militari chì richiedenu misurazioni à longa distanza è d'alta precisione.Per high-lght-iinterferenzaeambienti, E lunghezze d'onda di 1550 nm sò eccellenti in tali cundizioni, postu chì sò menu affettate da l'interferenza di a luce solare. Questu assicura un altu rapportu segnale-rumore sottu à una luce forte, rendenduli adatti per radar esterni è apparecchiature di sorveglianza.
Cù sta spiegazione, duvete avà avè una cunniscenza più prufonda di perchè i moduli di telemetru laser sò dispunibili in diverse lunghezze d'onda. Sè avete bisognu di moduli di telemetru laser o vulete sapè ne di più, ùn esitate micca à cuntattateci in ogni mumentu!
Lumispot
Tel.: + 86-0510 87381808.
Mòbile: + 86-15072320922
Email: sales@lumispot.cn
Data di publicazione: 25 di nuvembre di u 2024