Chì hè a navigazione inerziale?
Fundamentali di a navigazione inerziale
I principii fundamentali di a navigazione INERERTAGHION SONI AMI AKIN à quelli di altri metudi di navigazione. Hè in relazione una acquistu chjave chjave, cumpresa a pusizione iniziale, a nostrazza è l'orientazione di queste dati (Intempinazione) di determinà i paràmetri di a navigazione, cume l'orientazione è a pusizione.
U rolu di sensori in a navigazione inerziale
Per uttene l'orientazione attuale (attitudine di pusizione) è di pusizione muvimentu, sistemi di navigazione entera impieghi un inseme di sensori critichi, principalmente cumposte da accelerometri è giroscopi. Questi sensori misurevanu a velocità angulare è l'accelerazione di u traspurtadore in un quadru di riferimentu inertiale. I dati sò tandu integrati è prucessi in tempu di derivà a velocità è l'infurmazioni di pusizione relative. In seguitu, questa infurmazione hè trasfurmata in u sistema di coordenata di navigazione, in cunjunzione cù a dati di pusizione iniziale, francismini in a determinazione di u prugressu.
Principi di operazione di sistemi di navigazione inertiali
Sistemi di navigazione inertiali opera cum'è sistemi di navigazione interna, interni chjusi. Ùn si rientranu micca nantu à l'aghjurnamenti di i dati esterni in tempu à tempu per corriggerà l'errori durante u muvimentu di u traspurtadore. Comu un sistema di navigazione inerziale inerziale hè adattatu per i travaglii di navigazione di breve durata. Per e due di durata, deve cumpigliata cù altre metudi di navigazione, questioni di navigazione basata in satellità, à currisponde periferica à l'internu accumulatu.
L'ocultabilità di a navigazione inerziale
In tecniche di navigazione moderna, Navegazione celestia, navigazione satellite, è a navigazione radio, a navigazione inertiale sordimenti cum'ellu hè autonomu. Nè emette i segnali à l'ambiente esternu nè dipende di oggetti celesti o segnali esterni. I sistemi di navigazione diciegati, atertiali offrenu u più altu livellu di ocultabilità, facendu ideali per l'applicazioni chì necessitanu a massima cunfidenziale utilica.
Definizione ufficiale di Navigation Inertial
U sistema di navigazione inertiali (INS) hè un sistema di stima di navigazione chì impappittassi giroscopi è accelerometri cum'è sensori. U sistema, basatu nantu à a pruduttore di girocuopi, stabilisce una navigazione di u coordenate di navigazione in u sistema di velocità è u sistema di coordenate di navigazione.
Applicazioni di a Navigazione Inerziale
A tecnulugia inerziali hà trovu E persone di variità larga in domba diverse, cumprendu aerospace, aviazione, geodesia, sondaggi geologichi, feries, rotipati, rubrici, operarie, roptorti, raghe. Cù l'avventu di sensori interattivu, a tecnulugia inertiale hà allargatu a so utilità à l'industria automobile è i dispusitivi eletti medichi, tra l'altri. Stu ambitu di l'espanditu sottolinea u rolu inescentemente pivotale di a navigazione inerziunali in capacità di a navigazione è a pusizione di alta precisione per una mansa di applicazioni.
U Core Componente di a guida inerziale:Fibra giroscopiu otticu
Introduzione à Giroscopi ottichi Fiber
Sistemi di navigazione di a Opertiziunali fermamente s'amente s'idamente in a precisione è a precisione di i so cumpunenti core. Un tali cumpunente chì hà rinfurzatu significativamente e capacità di questi sistemi hè u gyoscopiu otticu (nebbia). Nebbia hè un sensore criticu chì ghjoca un rolu pivotale in a misura di a velocità angulare di u trasportatore cù una precisione notevuli.
Operazione di Gyroscope Gyroscopia Fibra
E Pala Contrate u principiu di l'effettu Sagnicu, chì riclissate di a splutazione di un laser in dui per camini separati, chì permettenu di viaghjà in direzioni ottiche scuperta. Quandu u trogratore, incasata cù a nebbia, restaurà, a sfarenza di u tempu di viaghju trà e duie falla hè proporzionosa à a velocità angulare di a Radatura angulare. Stu tastu di tempu, cunnisciutu cum'è sposta di u sagnac fase, hè allora misurata, chì prumisisce a nebbia, furnisce e dati accurciate a trazione.
U principiu di una giricu ottica fibra implica emettendu un fasciu di luce da un fotodetettu. Questa luce luminosa passa per un accoppiamentu, entra da un finale è esce da un altru. Dopu viaghja per via di un ciclu otticu. Duie fasgi di luce, venenu da diverse direzzione, entre in u ciclu è compie una superposizione coherente dopu à circundà intornu. U ritardu di ritornu ri-entra in un diode di l'emissione di l'emissione di luce (chì hè aduprata per detectà a so intensità. Mentre u principiu di un fibra ottica giricu pò paria appena sfida, a sfida sgrossata si trova in eliminà fattori chì afecta u pianu otticu di i dui fabine ottica. Questu hè unu di i prublemi più critichi affruntati in u sviluppu di fibre giroscopi ottici.
1: Diode Superluminescent 2: PotoDetector DicuEo
3.Ltora u accoppiante fonte 4.Barplatore Ring di Fiber 5.opicale Fiber Ring
Vantaghji di Giroscopi Optic Fiber
E rane offrenu parechji vantaghji chì li facenu in modu in modu inerziunatu in i sistemi di navigazione inertiali. Sò rinumati per a so accuratura eccezziunale, affusibilità, è durabilità. A cuntrariu di Gyros Meccanici, e FOGS ùn anu micca parti muvimenti, riduce u risicu di usura è lacrime. Additionally, they are resistant to shock and vibration, making them ideal for demanding environments such as aerospace and defense applications.
Integrazione di Giroscopi Optic Fiber in Navigazione Inerziale
I sistemi di navigazione inerciali sò sempre interessanti i nebbi due per a so alta precisione è affidabilità. Questi Giroscopi furniscenu e misure di velocità angulare cruciale necessaria per a determinazione precisa di l'orientazione è a pusizione. Integrà e rane in i sistemi di navigazione inerrati esistenti, l'operatori ponu benefiziu di l'accuratezza di navigazione ma piuttostu, in particulare in situazioni induve a precisione estrema hè necessaria.
Applicazioni di Giroscopi Optic Fiber in Navigazione Inerziale
L'inclusione di e rogs hà allargatu l'applicazioni di i sistemi di navigazione inerziale attraversu i vari duminii. Inerospa è l'aviazione, l'offerta equitate equitate una suluzioni di navigazione precisu per aeronave, drones, è navi spaziali. Sò ancu strettanti in navigazione marroni, sundaghji geologichi, è robotti vimali, per ingaghjà di sti sistemi per operare cun rendimentu mejoratu.
Diverse varianti strutturali di giroscopi ottichi fibre
Fiber Otto Giroscopi vene in diversi cunfrusuzioni strutturali, cù u predominante attualmente entra in u regnu di l'ingenieria hè uCyroscopiu di a Polarizazione di Fiber. À u core di sta Gyroscopu hè uU ciclu di u fibra di a polarizazione, comprende i fibre di polarizazione è u quadru precisamente pensatu. A custruzione di stu ciclu implica un metudu di u travagliu di quattru simmetrici, supplementatu da un gel di sigillo unica per furmà una fibra di fibra solidu.
Caratteristiche chjave diA polarizazione di fibra di fibre gettica gyro coil
▶ Disegnu di u quadru unicu:I cicli di gyroscopuli funzionanu un distintu di framework distintivu chì accoglie diversi fibre di mantenimentu cun facilità.
▶ tecnica di u winding sourfold:A tecnica di u viaghju simmetricima minimizza u effettu shape, assicurendu previa è affidabili.
▶ materiale d'orologio avanzatuImpiegu di materiali di deganza avanzate, cumandante
▶ Stabilità Coerenza Alta:U Gyroscopiu Carta Mostra a Stabilità di Coerenza di alta temperatura, assicuranza ancu e cundizioni termali variate.
▶ u quadru simplificatu di ligereI cicli di gyroscopiu sò ingegnati cù un quadru di luce di ligere, equipaggiu, guarantisimu a precisione di trasfurmazioni di alta trasfurmazioni.
▶ prucessu di ventu cunsistenti:U prucessu di u ventu resta stabile, adattendu à i requisiti di diverse fibre di fibre di precisione.
Riferimentu
Goves, PD (2008). Introduzione à a navigazione inerziale.U ghjurnale di a navigazione, 61(1), 13-28.
El-sheimy, N., Hou, H., & Niu, X. (2019). Tecnulugia di Sensibri inerdiali per l'applicazioni di Navigazione: Statu di l'arti.Navigazione satellite, 1(1), 1-15.
Woodman, OJ (2007). Una introduzione à a navigazione inerziale.Università di Cambridge, Laboratoriu Computer, Ucam-CL-tr-696.
Chatila, r., & Laumond, JP (1985). A pusizione di riferimentu è u modellu mundiale coherente per i robot mobili.In procedimenti di a conferenza internaziunale di u 1985 iEee nantu à robotica è automatizazione(Vol. 2, pp. 138-145). IEEE.