Abbunatevi à i nostri social media per un post rapidu
In u mondu freneticu di i progressi tecnologichi, l'applicazione di i laser s'hè allargata dramaticamente, rivoluziunendu l'industrie cù applicazioni cum'è u tagliu laser, a saldatura, a marcatura è u rivestimentu. Tuttavia, sta espansione hà revelatu una lacuna significativa in a cuscenza è a furmazione in materia di sicurezza trà l'ingegneri è i tecnichi, espunendu assai persunale in prima linea à a radiazione laser senza capisce i so periculi potenziali. Questu articulu hà per scopu di fà luce nantu à l'impurtanza di a furmazione in materia di sicurezza laser, l'effetti biologichi di l'esposizione à u laser è e misure di prutezzione cumplete per prutege quelli chì travaglianu cù o intornu à a tecnulugia laser.
U Bisognu Criticu di a Furmazione in Sicurezza Laser
A furmazione nantu à a sicurezza laser hè di primura per a sicurezza operativa è l'efficienza di a saldatura laser è applicazioni simili. A luce d'alta intensità, u calore è i gas potenzialmente dannosi prudutti durante l'operazioni laser presentanu risichi per a salute di l'operatori. A furmazione nantu à a sicurezza educa l'ingegneri è i travagliadori nantu à l'usu currettu di l'equipaggiamentu di prutezzione individuale (PPE), cum'è occhiali di prutezzione è visiere, è strategie per evità l'esposizione diretta o indiretta à u laser, assicurendu una prutezzione efficace per i so ochji è a so pelle.
Capisce i Periculi di i Laser
Effetti Biologichi di i Laser
I laser ponu causà danni gravi à a pelle, chì necessitanu a prutezzione di a pelle. Tuttavia, a preoccupazione principale hè in i danni à l'ochji. L'esposizione à u laser pò purtà à effetti termichi, acustici è fotochimichi:
Termicu:A pruduzzione è l'assorbimentu di calore ponu causà brusgiature à a pelle è à l'ochji.
AcusticuL'onde d'urto meccaniche ponu purtà à vaporizazione lucalizata è danni à i tessuti.
FotochimicuCerte lunghezze d'onda ponu scatenà reazzioni chimiche, causendu potenzialmente cataratte, ustioni corneali o retiniche, è aumentendu u risicu di cancru di a pelle.
L'effetti nantu à a pelle ponu varià da un rossu è un dolore lievi à brusgiature di terzu gradu, secondu a categuria di u laser, a durata di l'impulsu, a frequenza di ripetizione è a lunghezza d'onda.
Gamma di lunghezza d'onda | Effettu patologicu |
180-315nm (UV-B, UV-C) | A fotocheratite hè cum'è una brusgiatura solare, ma accade à a cornea di l'ochju. |
315-400nm (UV-A) | Cataratta fotochimica (opacizzazione di u cristallinu di l'ochju) |
400-780nm (Visibile) | U dannu fotochimicu à a retina, cunnisciutu ancu cum'è brusgiatura retiniana, si verifica quandu a retina hè ferita da l'esposizione à a luce. |
780-1400nm (Vicinu-IR) | Cataratta, brusgiatura di a retina |
1.4-3.0μm(IR) | Eruzione acquosa (proteine in l'umore acquosu), cataratta, brusgiatura corneale L'eruzione acquosa hè quandu a proteina appare in l'umore acquoso di l'ochju. Una cataratta hè un'opacizazione di u cristallinu di l'ochju, è una brusgiatura corneale hè un dannu à a cornea, a superficia frontale di l'ochju. |
3.0μm-1mm | Brusgiatura di comea |
I danni à l'ochji, a principale preoccupazione, varianu secondu a dimensione di a pupilla, a pigmentazione, a durata di l'impulsu è a lunghezza d'onda. Diverse lunghezze d'onda penetranu in diversi strati di l'ochji, causendu danni à a cornea, à u cristallinu o à a retina. A capacità di focalizazione di l'ochju aumenta significativamente a densità di energia nantu à a retina, rendendu l'esposizioni à basse dosi sufficienti per causà gravi danni à a retina, purtendu à una visione diminuita o à a cecità.
Periculi per a pelle
L'esposizione à u laser à a pelle pò causà brusgiature, eruzioni cutanee, vesciche è cambiamenti di pigmentu, chì ponu distrughje u tissutu sottutanea. Diverse lunghezze d'onda penetranu à diverse prufundità in u tissutu cutaneu.
Standard di Sicurezza Laser
GB72471.1-2001
GB7247.1-2001, intitulata "Sicurezza di i prudutti laser - Parte 1: Classificazione di l'equipaggiu, requisiti è guida di l'utente", stabilisce i regulamenti per a classificazione di sicurezza, i requisiti è e linee guida per l'utilizatori in quantu à i prudutti laser. Questa norma hè stata implementata u 1 di maghju di u 2002, cù l'obiettivu di assicurà a sicurezza in diversi settori induve i prudutti laser sò aduprati, cum'è in applicazioni industriali, cummerciali, di divertimentu, di ricerca, educative è mediche. Tuttavia, hè stata rimpiazzata da GB 7247.1-2012.(Standard Cinese) (Codice di Cina) (OpenSTD).
GB18151-2000
GB18151-2000, cunnisciutu cum'è "Laser guards", era focalizatu nantu à e specificazioni è i requisiti per i schermi di prutezzione laser utilizati per racchiudere e zone di travagliu di e macchine di trasfurmazione laser. Queste misure di prutezzione includevanu suluzioni à longu andà è tempuranee cum'è tende è muri laser per assicurà a sicurezza durante l'operazioni. A norma, emessa u 2 di lugliu di u 2000, è implementata u 2 di ghjennaghju di u 2001, hè stata dopu rimpiazzata da GB/T 18151-2008. S'applicava à diversi cumpunenti di schermi di prutezzione, cumpresi schermi è finestre visivamente trasparenti, cù l'obiettivu di valutà è standardizà e proprietà di prutezzione di sti schermi.Codice di Cina) (OpenSTD) (Antpedia).
GB18217-2000
GB18217-2000, intitulata "Segnali di sicurezza laser", hà stabilitu linee guida per e forme basiche, i simboli, i culori, e dimensioni, u testu esplicativu è i metudi d'usu per i segnali cuncepiti per prutege l'individui da i danni di a radiazione laser. Era applicabile à i prudutti laser è à i lochi induve i prudutti laser sò prudutti, usati è mantenuti. Questa norma hè stata implementata u 1 di ghjugnu 2001, ma hè stata dapoi rimpiazzata da GB 2894-2008, "Segnali di sicurezza è linee guida per l'usu", à partesi da u 1 d'ottobre 2009.(Codice di Cina) (OpenSTD) (Antpedia).
Classificazioni di laser dannosi
I laser sò classificati secondu u so putenziale dannu à l'ochji è à a pelle umana. I laser industriali d'alta putenza chì emettenu radiazioni invisibili (cumpresi i laser à semiconduttori è i laser à CO2) presentanu risichi significativi. I standard di sicurezza categurizzanu tutti i sistemi laser, cùlaser à fibraL'output sò spessu classificati cum'è Classe 4, chì indica u livellu di risicu più altu. In u cuntenutu seguente, discuteremu e classificazioni di sicurezza laser da a Classe 1 à a Classe 4.
Prodottu laser di classe 1
Un laser di Classe 1 hè cunsideratu sicuru per tutti da aduprà è guardà in situazioni nurmali. Questu significa chì ùn vi ferirete micca fighjendu un tale laser direttamente o attraversu strumenti di ingrandimentu cumuni cum'è telescopi o microscopi. I standard di sicurezza verificanu questu aduprendu regule specifiche nantu à a dimensione di u puntu di luce laser è a distanza chì duvete esse per fighjà lu in modu sicuru. Ma hè impurtante sapè chì certi laser di Classe 1 puderanu ancu esse periculosi se li fighjate attraversu lenti di ingrandimentu assai putenti perchè queste ponu raccoglie più luce laser di u solitu. Calchì volta, i prudutti cum'è i lettori CD o DVD sò marcati cum'è Classe 1 perchè anu un laser più forte dentru, ma hè fattu in modu chì nisuna di e luci dannose pò esce durante l'usu regulare.
U nostru laser di classe 1:Laser di vetru drogatu à l'erbiu, Modulu telemetru L1535
Prodottu laser di classe 1M
Un laser di Classe 1M hè generalmente sicuru è ùn danneggerà micca i vostri ochji in cundizioni d'usu nurmale, ciò chì significa chì pudete aduprà senza prutezzione particulare. Tuttavia, questu cambia se utilizate strumenti cum'è microscopi o telescopi per osservà u laser. Quessi strumenti ponu fucalizà u raghju laser è rende lu più forte di ciò chì hè cunsideratu sicuru. I laser di Classe 1M anu raggi chì sò assai larghi o spargugliati. Nurmalmente, a luce di sti laser ùn và oltre i livelli sicuri quandu entra direttamente in l'ochju. Ma se utilizate ottiche d'ingrandimentu, ponu raccoglie più luce in l'ochju, creendu potenzialmente un risicu. Dunque, mentre a luce diretta di un laser di Classe 1M hè sicura, aduprà cù certe ottiche pò rende lu periculosu, simile à i laser di Classe 3B à risicu più altu.
Prodottu laser di classe 2
Un laser di Classe 2 hè sicuru d'utilizà perchè funziona in modu chì, se qualchissia guarda accidentalmente in u laser, a so reazione naturale à sbattà l'ochji o à distoglie u sguardu da luci brillanti li pruteggerà. Stu mecanismu di prutezzione funziona per esposizioni finu à 0,25 secondi. Quessi laser sò solu in u spettru visibile, chì hè trà 400 è 700 nanometri di lunghezza d'onda. Anu un limite di putenza di 1 milliwatt (mW) s'elli emettenu luce continuamente. Puderanu esse più putenti s'elli emettenu luce per menu di 0,25 secondi à a volta o se a so luce ùn hè micca focalizzata. Tuttavia, evità deliberatamente di sbattà l'ochji o di distoglie u sguardu da u laser pò causà danni à l'ochji. Strumenti cum'è certi puntatori laser è dispositivi di misurazione di distanza utilizanu laser di Classe 2.
Prodottu laser di classe 2M
Un laser di Classe 2M hè generalmente cunsideratu sicuru per i vostri ochji per via di u vostru riflessu naturale di palpebre, chì vi aiuta à evità di fighjà luci brillanti per troppu tempu. Stu tipu di laser, simile à a Classe 1M, emette una luce chì hè assai larga o si sparghje rapidamente, limitendu a quantità di luce laser chì entra in l'ochju attraversu a pupilla à livelli sicuri, secondu i standard di Classe 2. Tuttavia, sta sicurezza s'applica solu s'è vo ùn aduprate micca dispositivi ottici cum'è lenti d'ingrandimentu o telescopi per vede u laser. Sè vo aduprate tali strumenti, ponu fucalizà a luce laser è potenzialmente aumentà u risicu per i vostri ochji.
Prodottu laser di classe 3R
Un laser di Classe 3R richiede una manipulazione attenta perchè, mentre hè relativamente sicuru, fighjà direttamente in u fasciu pò esse risicatu. Stu tipu di laser pò emette più luce di ciò chì hè cunsideratu cumpletamente sicuru, ma a probabilità di ferita hè sempre cunsiderata bassa se site prudente. Per i laser chì pudete vede (in u spettru di a luce visibile), i laser di Classe 3R sò limitati à una putenza massima di 5 milliwatt (mW). Ci sò diversi limiti di sicurezza per i laser di altre lunghezze d'onda è per i laser pulsati, chì puderanu permette putenze più elevate in cundizioni specifiche. A chjave per aduprà un laser di Classe 3R in modu sicuru hè di evità di fighjà direttamente u fasciu è di seguità tutte l'istruzzioni di sicurezza furnite.
Prodottu laser di classe 3B
Un laser di Classe 3B pò esse periculosu s'ellu tocca direttamente l'ochju, ma s'è a luce laser rimbalza nantu à superfici ruvide cum'è a carta, ùn hè micca dannusu. Per i laser à fasciu cuntinuu chì operanu in un certu intervallu (da 315 nanometri finu à l'infrarossu luntanu), a putenza massima permessa hè di mezu watt (0,5 W). Per i laser chì pulsanu in l'intervallu di luce visibile (da 400 à 700 nanometri), ùn devenu micca superà i 30 millijoule (mJ) per impulsu. Esistenu diverse regule per i laser di altri tipi è per impulsi assai corti. Quandu si usa un laser di Classe 3B, di solitu hè necessariu purtà occhiali protettivi per mantene l'ochji sicuri. Questi laser devenu ancu avè un interruttore à chjave è una serratura di sicurezza per impedisce l'usu accidentale. Ancu s'è i laser di Classe 3B si trovanu in dispositivi cum'è masterizzatori di CD è DVD, questi dispositivi sò cunsiderati Classe 1 perchè u laser hè cuntenutu dentru è ùn pò micca scappà.
Prodottu laser di classe 4
I laser di Classe 4 sò u tipu u più putente è periculosu. Sò più forti chè i laser di Classe 3B è ponu causà danni serii cum'è brusgià a pelle o causà danni permanenti à l'ochji da qualsiasi esposizione à u fasciu, sia diretta, riflessa o diffusa. Quessi laser ponu ancu accende incendi s'elli colpiscenu qualcosa di inflammabile. Per via di sti risichi, i laser di Classe 4 richiedenu caratteristiche di sicurezza strette, cumprese un interruttore à chjave è una serratura di sicurezza. Sò cumunemente usati in ambienti industriali, scientifichi, militari è medichi. Per i laser medichi, hè cruciale esse cuscenti di e distanze di sicurezza è di e zone per evità i periculi per l'ochji. Precauzioni supplementari sò necessarie per gestisce è cuntrullà u fasciu per prevene l'accidenti.
Esempiu d'etichetta di laser à fibra pulsata da LumiSpot
Cumu prutege si da i periculi laser
Eccu una spiegazione più simplice di cumu prutegge si currettamente contr'à i periculi laser, urganizata per diversi roli:
Per i pruduttori di laser:
Duverebbenu furnisce micca solu i dispositivi laser (cum'è e macchine laser per taglià, e saldatrici manuali è e macchine di marcatura) ma ancu l'attrezzatura di sicurezza essenziale cum'è occhiali di prutezzione, segnali di sicurezza, istruzioni per un usu sicuru è materiale di furmazione nantu à a sicurezza. Face parte di a so rispunsabilità di assicurà chì l'utilizatori sianu sicuri è infurmati.
Per l'integratori:
Alloggiamenti protettivi è stanze di sicurezza laser: Ogni dispositivu laser deve avè un alloggiamentu protettivu per impedisce chì e persone sianu esposte à radiazioni laser periculose.
Barriere è interblocchi di sicurezza: I dispositivi devenu avè barriere è interblocchi di sicurezza per impedisce l'esposizione à livelli laser dannosi.
Cuntrolli chjave: I sistemi classificati cum'è Classe 3B è 4 devenu avè cuntrolli chjave per restringe l'accessu è l'usu, assicurendu a sicurezza.
Per l'utilizatori finali:
Gestione: I laser devenu esse aduprati solu da prufessiunali furmati. U persunale micca furmatu ùn deve micca aduprà li.
Interruttori à chjave: Installate interruttori à chjave nantu à i dispositivi laser per assicurà chì possinu esse attivati solu cù una chjave, aumentendu a sicurezza.
Illuminazione è piazzamentu: Assicuratevi chì e camere cù laser sianu illuminate da una luce intensa è chì i laser sianu piazzati à altezze è anguli chì evitinu l'esposizione diretta à l'ochji.
Supervisione Medica:
I travagliadori chì utilizanu laser di Classe 3B è 4 devenu esse sottumessi à cuntrolli medichi regulari da persunale qualificatu per assicurà a so sicurezza.
Sicurezza laserFurmazione:
L'operatori devenu esse furmati nantu à u funziunamentu di u sistema laser, a prutezzione persunale, e procedure di cuntrollu di i periculi, l'usu di i segnali d'avvertimentu, a segnalazione d'incidenti è a capiscitura di l'effetti biologichi di i laser nantu à l'ochji è a pelle.
Misure di cuntrollu:
Cuntrolla strettamente l'usu di i laser, in particulare in e zone induve sò presenti persone, per evità l'esposizione accidentale, in particulare à l'ochji.
Avvisate e persone in a zona prima di utilizà laser di alta putenza è assicuratevi chì tutti portanu occhiali protettivi.
Installate segnali d'avvertimentu in e intornu à e zone di travagliu laser è à l'entrate per indicà a presenza di periculi laser.
Zone cuntrullate da laser:
Limità l'usu di u laser à zone specifiche è cuntrullate.
Aduprate e protezioni di e porte è e serrature di sicurezza per impedisce l'accessu micca autorizatu, assicurendu chì i laser smettenu di funziunà se e porte sò aperte inaspettatamente.
Evitate e superfici riflettenti vicinu à i laser per impedisce riflessioni di u fasciu chì puderanu dannà e persone.
Usu di Avvertimenti è Segnali di Sicurezza:
Pone segnali d'avvertimentu nantu à l'esternu è i pannelli di cuntrollu di l'equipaggiu laser per indicà chjaramente i periculi potenziali.
Etichette di sicurezzaPer i prudutti laser:
1. Tutti i dispusitivi laser devenu avè etichette di sicurezza chì mostranu avvertimenti, classificazioni di radiazioni è induve esce a radiazione.
2. L'etichette devenu esse piazzate induve sò facilmente visibili senza esse esposte à a radiazione laser.
Portate occhiali di sicurezza laser per prutege i vostri ochji da u laser
L'equipaggiu di prutezzione individuale (PPE) per a sicurezza laser hè adupratu cum'è ultima risorsa quandu i cuntrolli d'ingegneria è di gestione ùn ponu micca riduce cumpletamente i periculi. Questu include occhiali è vestiti di sicurezza laser:
L'occhiali di sicurezza laser pruteggenu i vostri ochji riducendu a radiazione laser. Devenu risponde à requisiti rigorosi:
⚫Certificatu è etichettatu secondu e norme naziunali.
⚫Adattu per u tipu di laser, a lunghezza d'onda, u modu di funziunamentu (continuu o pulsatu) è i paràmetri di putenza.
⚫Chjaramente marcati per aiutà à sceglie l'occhiali adatti per un laser specificu.
⚫Ancu u quadru è i schermi laterali devenu offre prutezzione.
Hè essenziale aduprà u tipu ghjustu d'occhiali di sicurezza per prutegge si contr'à u laser specificu cù u quale travagliate, tenendu contu di e so caratteristiche è di l'ambiente in u quale site.
Dopu avè applicatu e misure di sicurezza, se i vostri ochji puderanu ancu esse esposti à a radiazione laser sopra i limiti di sicurezza, avete bisognu di utilizà occhiali protettivi chì currispondenu à a lunghezza d'onda di u laser è chì anu a densità ottica adatta per prutege i vostri ochji.
Ùn vi fidate micca solu di l'occhiali di sicurezza; ùn guardate mai direttamente in un raghju laser ancu quandu li purtate.
Sceglie l'abbigliamento protettivu laser:
Offre vestiti di prutezzione adatti à i travagliadori esposti à radiazioni sopra u livellu di Massima Esposizione Permessa (MPE) per a pelle; questu aiuta à riduce l'esposizione di a pelle.
I vestiti devenu esse fatti di materiali resistenti à u focu è à u calore.
Pruvate à copre a più pelle pussibule cù l'equipaggiu di prutezzione.
Cumu prutege a vostra pelle da i danni laser:
Portate vestiti di travagliu à maniche lunghe fatti di materiali ignifughi.
In e zone cuntrullate per l'usu di u laser, installate tende è pannelli chì bloccanu a luce fatti di materiali ignifughi rivestiti di silicone neru o blu per assorbe a radiazione UV è bluccà a luce infrarossa, pruteggendu cusì a pelle da a radiazione laser.
Hè cruciale di sceglie l'equipaggiu di prutezzione individuale (PPE) adattatu è aduprà currettamente per assicurà a sicurezza quandu si travaglia cù o intornu à i laser. Questu include a comprensione di i periculi specifichi assuciati à i diversi tipi di laser è a presa di cumprensione.precauzioni intensive per prutege l'ochji è a pelle da potenziali danni.
Cunclusione è Riassuntu

Dichjarazione di non rispunsabilità:
- Dichjaremu per quessa chì alcune di l'imagine affissate nant'à u nostru situ web sò state raccolte da Internet è Wikipedia, cù u scopu di prumove l'educazione è a spartera di l'infurmazioni. Rispettemu i diritti di pruprietà intellettuale di tutti i creatori. L'usu di ste imagine ùn hè micca destinatu à scopi cummerciali.
- Sè vo credite chì qualchissia di i cuntenuti utilizati viola i vostri diritti d'autore, cuntattateci. Semu più chè disposti à piglià misure adatte, cumprese a rimuzione di l'imagine o furnisce una attribuzione curretta, per assicurà u rispettu di e lege è di i regulamenti di pruprietà intellettuale. U nostru scopu hè di mantene una piattaforma ricca di cuntenutu, ghjusta è chì rispetta i diritti di pruprietà intellettuale di l'altri.
- Per piacè cuntattateci à l'indirizzu email seguente:sales@lumispot.cnCi impegnemu à piglià azzioni immediate à a ricezione di qualsiasi notificazione è guarantimu una cuuperazione à 100% per risolve tali prublemi.
Data di publicazione: 08 d'aprile 2024