Mappatura di Rilevazione Remota

Mappatura di Rilevazione Remota

Soluzioni Laser LiDAR in Remote Sensing

Introduzione

Dapoi a fini di l'anni 1960 è l'iniziu di l'anni 1970, a maiò parte di i sistemi tradiziunali di fotografia aerea sò stati rimpiazzati da sistemi di sensori elettro-ottici è elettronichi aerei è aerospaziali. Mentre a fotografia aerea tradiziunale travaglia principarmenti in a lunghezza d'onda di a luce visibile, i moderni sistemi di rilevazione remota aerei è terrestri producenu dati digitali chì coprenu e regioni spettrali di luce visibile, infrarossi riflessi, infrarossi termali è microonde. I metudi tradiziunali di interpretazione visuale in a fotografia aerea sò sempre utili. Tuttavia, a telerilevazione copre una gamma più larga di applicazioni, cumprese attività supplementari cum'è a modellazione teorica di e proprietà di destinazione, e misurazioni spettrali di l'uggetti è l'analisi di l'imaghjini digitale per l'estrazione di l'infurmazioni.

Remote sensing, chì si riferisce à tutti l'aspettu di e tecniche di deteczione à longu andà senza cuntattu, hè un metudu chì usa l'elettromagnetismu per detectà, registrà è misurà e caratteristiche di un mira è a definizione hè stata pruposta per a prima volta in l'anni 1950. U campu di a rilevazione remota è a cartografia, hè divisu in 2 modi di sensazione: sensu attivu è passiu, di quale u sensu Lidar hè attivu, capaci di utilizà a so propria energia per emette luce à u mira è detectà a luce riflessa da ellu.

 Sensazione è Applicazione Lidar Attiva

Lidar (deteczione di luce è intervallu) hè una tecnulugia chì misura a distanza basatu annantu à u tempu di emissione è riceve signalazioni laser. Calchì volta Airborne LiDAR hè appiicata in modu intercambiable cù scanning laser aereo, mapping, o LiDAR.

Questu hè un diagramma di flussu tipicu chì mostra i passi principali di u prucessu di dati puntu durante l'usu di LiDAR. Dopu a cullizzioni di e coordenate (x, y, z), l'ordine di questi punti pò migliurà l'efficienza di a rendizione è di trasfurmazioni di dati. In più di l'elaborazione geomètrica di i punti LiDAR, l'infurmazione di intensità da u feedback LiDAR hè ancu utile.

Diagramma di flussu di Lidar
tsummers_Terrain_thermal_map_Drone_Laser_beam_vetor_d59c3f27-f759-4caa-aa55-cf3fdf6c7cf8

In tutte l'applicazioni di rilevazione remota è cartografia, LiDAR hà u vantaghju distintu di ottene misurazioni più precise indipendentemente da a luce di u sole è altri effetti climatichi. Un sistema di rilevazione remota tipicu hè custituitu da duie parti, un telemetro laser è un sensor di misurazione per u pusizziunamentu, chì ponu misurà direttamente l'ambiente geugraficu in 3D senza distorsione geomètrica perchè ùn ci hè micca imaghjini (u mondu 3D hè stampatu in u pianu 2D).

Alcune di a nostra fonte di LIDAR

Eye-safe LiDAR Laser Source Choices for sensor