Taglio di diamanti

Taglio di diamanti laser

Cumu u laser DPSS Nd: YAG facilita u tagliu di diamanti?

Pudete taglià i diamanti laser?

Iè, i laser ponu taglià diamanti, è sta tecnica hè diventata sempri più populari in l'industria di i diamanti per parechje ragioni.U taglio laser offre precisione, efficienza è a capacità di fà tagli cumplessi chì sò difficiuli o impussibili di ottene cù i metudi di taglio meccanicu tradiziunale.

DIAMOND cù culori diffirenti

Chì ghjè u metudu tradiziunale di taglio di diamanti?

Pianificazione è marcatura

  • I sperti esaminanu u diamante bruttu per decide nantu à a forma è a dimensione, marcà a petra per guidà i taglii chì maximizanu u so valore è a bellezza.Stu passu implica a valutazione di e caratteristiche naturali di u diamante per determinà u megliu modu per tagliallu cù un minimu scartu.

Bloccu

  • Facets iniziali sò aghjuntu à u diamante, creendu a forma basica di u popular cut round brillanti o altre forme.Blocking implica taglià e facet principali di u diamante, mettendu u palcuscenicu per un faceting più detallatu.

Tagliare o segare

  • U diamante hè fenditu longu u so granu naturali cù un colpu forte o sega cù una lama cù punta di diamante.A cleaving hè aduprata per e petre più grande per sparte in pezzi più chjuchi è più maneggevoli, mentre chì a sega permette taglii più precisi.

Faceting

  • Facets addiziunali sò accuratamente tagliati è aghjuntu à u diamante per maximizà a so brillantezza è u focu. Stu passu implica un tagliu precisu è a lucidatura di e facette di u diamante per rinfurzà e so proprietà ottiche.

Bruiting o cinture

  • Dui diamanti sò messi contru à l'altri per macinà e so cinture, furmendu u diamante in una forma tonda. Stu prucessu dà à u diamante a so forma basica, tipicamente tonda, spinning un diamante contr'à l'altru in un tornu.

Lucidatura è Inspeczione

  • U diamante hè lucidatu à un altu splendore, è ogni facet hè inspeccionatu per assicurà chì risponde à i stretti standard di qualità.U smaltu finale mette in risaltu a brillantezza di u diamante, è a petra hè inspeccionata currettamente per qualsiasi difetti o difetti prima di esse ritenuta finita.

Sfida in u taglio è a sega di diamanti

U diamante, essendu duru, fragile è chimicamente stabile, pone sfide significativu per i prucessi di taglio.I metudi tradiziunali, cumpresi u tagliu chimicu è a lucidatura fisica, spessu risultatu in costi di travagliu elevati è tassi d'errore, à fiancu à prublemi cum'è crepe, chips è usu di l'arnesi.Data a necessità di una precisione di taglio micron, sti metudi ùn mancanu.

A tecnulugia di taglio laser emerge cum'è una alternativa superiore, chì offre un taglio d'alta velocità è di alta qualità di materiali duri è fragili cum'è u diamante.Sta tecnica minimizes l'impattu termale, riducendu u risicu di danni, difetti cum'è cracke è chipping, è migliurà l'efficienza di trasfurmazioni.Si vanta di velocità più veloci, costi di l'equipaggiu più bassu è errori ridotti cumparatu cù i metudi manuali.Una soluzione laser chjave in u taglio di diamanti hè uDPSS (Diode-Pumped Solid-State) Nd: Laser YAG (Yttrium Aluminium Garnet drogatu cù Neodymium), chì emette luce verde 532 nm, rinfurzendu a precisione è a qualità di taglio.

4 Vantaghji maiò di u taglio di diamante laser

01

Precisione senza pari

U taglio laser permette tagli estremamente precisi è intricati, chì permettenu a creazione di disinni cumplessi cù alta precisione è scarti minimi.

02

Efficienza è Velocità

U prucessu hè più veloce è più efficiente, riducendu significativamente i tempi di produzzione è aumentendu a produzzione per i fabricatori di diamanti.

03

Versatilità in u disignu

I laser furniscenu a flessibilità per pruduce una larga gamma di forme è disinni, allughjendu taglii cumplessi è delicati chì i metudi tradiziunali ùn ponu micca uttene.

04

Sicurezza è Qualità rinfurzata

Cù u taglio laser, ci hè un risicu ridutta di danni à i diamanti è una chance più bassa di ferita operatore, assicurendu tagli di alta qualità è cundizioni di travagliu più sicure.

DPSS Nd: YAG Laser Application in Diamond Cutting

Un laser DPSS (Diode-Pumped Solid-State) Nd:YAG (Neodymium-doped Yttrium Aluminium Garnet) chì produce luce verde 532 nm doppia frequenza opera per mezu di un prucessu sofisticatu chì implica parechji cumpunenti chjave è principii fisici.

https://en.wikipedia.org/wiki/File:Powerlite_NdYAG.jpg
  • Laser Nd: YAG cù u coperchio apertu chì mostra a freccia doppia di 532 nm di luce verde

Principiu di travagliu di DPSS Laser

 

1. Diode Pumping:

U prucessu principia cù un diode laser, chì emette luce infrared.Questa luce hè aduprata per "pompà" u cristallu Nd: YAG, chì significa chì eccita l'ioni di neodimiu incrustati in u reticulu di cristalli di granata d'aluminiu ittriu.U diodu laser hè sintonizatu à una lunghezza d'onda chì currisponde à u spettru di assorbimentu di l'ioni Nd, assicurendu un trasferimentu di energia efficiente.

2. Nd:YAG Crystal:

U cristallu Nd: YAG hè u mediu di guadagnu attivu.Quandu l'ioni di neodimiu sò eccitati da a luce di pumping, assorbanu l'energia è si movenu à un statu di energia più altu.Dopu un cortu periodu, sti ioni transizione torna à un statu di energia più bassu, liberando a so energia almacenata in forma di fotoni.Stu prucessu hè chjamatu emissione spontanea.

3. Inversione di pupulazione è emissioni stimulate:

Per l'azzione di u laser, deve esse ottenuta una inversione di a pupulazione, induve più ioni sò in u statu eccitatu cà in u statu di energia più bassu.Quandu i fotoni rimbalzanu avanti è avanti trà i specchi di a cavità laser, stimulanu l'ioni Nd eccitati per liberà più fotoni di a stessa fase, direzzione è lunghezza d'onda.Stu prucessu hè cunnisciutu com'è emissione stimulata, è amplifica l'intensità di a luce in u cristallu.

4. Cavità laser:

A cavità laser hè tipicamente custituita da dui specchi à ogni estremità di u cristallu Nd:YAG.Un specchiu hè assai riflettente, è l'altru hè parzialmente riflettente, chì permette à una certa luce di scappà cum'è l'output laser.A cavità resonate cù a luce, amplificà per mezu di volte ripetuti di emissione stimulata.

5. Doppiu di Frequenza (Secunna Generazione Armonica):

Per cunvertisce a luce di frequenza fundamentale (di solitu 1064 nm emessa da Nd: YAG) in luce verde (532 nm), un cristallu di freccia di freccia (cum'è KTP - Potassium Titanyl Phosphate) hè piazzatu in u percorsu di u laser.Stu cristallu hà una pruprietà ottica non-lineale chì li permette di piglià dui fotoni di a luce infrared uriginale è combina in un unicu fotonu cù duie volte l'energia, è per quessa, a mità di a lunghezza d'onda di a luce iniziale.Stu prucessu hè cunnisciutu com'è seconda generazione armonica (SHG).

6. Output of Green Light:

U risultatu di sta doppia frequenza hè l'emissione di luce verde brillanti à 532 nm.Questa luce verde pò esse aduprata per una varietà di applicazioni, cumprese puntatori laser, spettaculi laser, eccitazione di fluorescenza in microscopia, è prucessi medichi.

Stu prucessu tutale hè assai efficaci è permette a produzzione di luce verde coherente è d'alta putenza in un formatu compactu è affidabile.A chjave per u successu di u laser DPSS hè a cumminazione di media di guadagnu à u statu solidu (cristalli Nd: YAG), pompa di diodi efficiente è radduppiamentu di frequenza efficace per ottene a lunghezza d'onda desiderata di luce.

Serviziu OEM Disponibile

U serviziu di persunalizazione dispunibule per sustene ogni tipu di bisogni

Pulizia laser, rivestimenti laser, taglio laser, e casi di taglio di pietre preziose.

Avete bisognu di una Cunsulazione Gratuita?

I prudutti cunnessi